בין אדריכלות לאנרגיה: הפתרונות האדריכליים שמעצבים את המחר
תא הסטודנטים לאנרגיות מתחדשות בטכניון מתרגש להזמינכם להרצאה האחרונה לסמסטר אביב תשפ"ו😱🤩
איך אדריכלות יכולה לחסוך אנרגיה? 🌿🏗️⚡
אנו מזמינים אתכם להרצאה מרתקת עם האדריכלית שני ברט שתעסוק בתפקידם של תכנון ועיצוב אדריכלי ביצירת מבנים יעילים, בריאים ומקיימים יותר🌱 דרך דוגמאות מהעולם ומהעשייה המקומית, נגלה כיצד החלטות תכנוניות, החל מכיווני הבניין ועד לבחירת חומרים, משפיעות באופן ישיר על צריכת האנרגיה ועל טביעת הרגל הסביבתית שלנו👣
שני ברט היא אדריכלית ופרופ"ח בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון, מייסדת ומנהלת מעבדת המחקר Disrupt.Design Lab. מחקרה מתמקד בפיתוח גישות חדשניות המשלבות אדריכלות, טכנולוגיה וקיימות, ובהן חומרי בנייה ביולוגיים, תכנון חישובי ושיטות ייצור מתקדמות, במטרה להתמודד עם האתגרים הסביבתיים של עולם הבנייה.
ההרצאה מיועדת לכל מי שמתעניין בקיימות, חדשנות ועתיד הערים – ואין צורך בידע מוקדם באדריכלות 🌳 הצטרפו אלינו כדי לראות איך תכנון חכם יכול להשפיע על איכות החיים של כולנו!
לו"ז האירוע
13:15 – התכנסות כיבוד ומינגלינג.
13:30 – דברי פתיחה: תא הסטודנטים לאנרגיה.
13:35 - הרצאה מרכזית: פרופ"ח שני ברט.
