

ארוע השקת תוכנית המנטורינג של לשכת המסחר ישראל-יפן
על האירוע
זהו אירוע חשיפה לתוכנית המנטורינג, במהלכו נציג את התוכנית לעומק, נסביר על תהליך ההשתתפות, ונאפשר למשתתפים לפגוש את המנטורים ולשמוע מהם באופן ישיר על הידע והניסיון שלהם בשוק היפני.
אודות התוכנית
תוכנית המנטורינג מיועדת לחברות טכנולוגיה המעוניינות להעמיק את ההבנה שלהן ולהתרחב לשוק היפני.
התוכנית מחברת חברות נבחרות למנטורים בעלי ניסיון עסקי בשוק היפני, לצורך קבלת ליווי פרקטי, הכוונה אסטרטגית ובניית כיווני פעולה לכניסה או הרחבת פעילות ביפן.
מטרות התוכנית
פיתוח הבנה מעשית של הסביבה העסקית ביפן
זיהוי הזדמנויות ואתגרים בשוק היפני
קבלת הכוונה ממוקדת לכניסה או הרחבת פעילות
בניית Roadmap ראשוני ואסטרטגיית Go-To-Market (GTM)
למי מיועדת התוכנית
התוכנית מיועדת לחברות טכנולוגיה בעלות פוטנציאל לשוק היפני, ובפרט חברות אשר:
המוצר או הפתרון שלהן רלוונטי לשוק היפני (ארגוני או מקומי)
נמצאות בתהליך התרחבות בינלאומית או בעלות ניסיון גלובלי (יתרון)
בעלות מטרה עסקית ברורה (כניסה לשוק, שותפות, פיילוט, השקעה וכד’)
מחויבות לתהליך למידה וליווי מובנה
ישלחו נציג בכיר להשתתפות בתוכנית
מה מקבלים בתוכנית
מפגשי מנטורינג אישיים וקבוצתיים עם מומחים לשוק היפני
ליווי פרקטי מותאם לצרכי החברה
הכוונה אסטרטגית לכניסה או הרחבת פעילות ביפן
חיבור לרשת הקשרים של לשכת המסחר
תנאי השתתפות
חברות בלשכת המסחר ישראל–יפן היא תנאי להשתתפות בתוכנית
(או התחייבות להצטרפות עם הקבלה לתוכנית).